21 Augusti

Good Morning!
Ser man på, andra dagen tillbaka med bloggen. So far so good!

Skuttade upp och tränade i morse, vilket var nån vecka sedan jag körde och det kändes lite. Sen kanske det var middagen från MAX som gjorde det...
Jag her en del att fixa med idag. Det är det som är så bra med att jag vaknar så tidigt nuförtiden, jag har liksom verkligen hela dagen på mig att göra massa saker. Jag ska se till att fixa upp i mitt sovrum och klädrummet. lite möbler som ska flyttas runt och lite att röja upp eftersom jag har så jävla mycket plotter överallt.
Skolan börjar imorgon!! Shitballz! kommer bli så konstigt att ställa in sig på den rutinen nu. i 2,5månader har jag iprincip kunnat göra vafan jag vill, även när jag jobbat iofs. Så det kanske inte blir så annorlunda, bortsett från läxor och prov...
Well, well.. Nu är det dags att dammsuga nedervåningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0