15 Februari

Nu har hostan också kommit... Rösten är helt sabbad, febern har även äntrat mitt system. Det lustiga är sluta sjunga, haha. Nu när rösten låter som sjukast sjunger jag mer än någonsin!
Sjukanmälde mig de första jag gjorde när jag vaknade i morse, men gick ändå till skolan för att skriva matte D prov. När vi läser det på en termin så har man inte råd att missa eller sabba några prov. Vi skriver två prov och nationella på hela kursen, så man har inget att förlora.
Det har gått flera timmar sen jag senast tänkte på K och mådde dåligt över det. Det är tungt. Det är som om jag är tom men ändå full. Tom för att jag inte kan fungera normalt, men jag är ju full av vad som känns som smutsig jord. Grusigt, skitigt, kasst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0