16 Februari

Stannar hemma från skolan idag. Känner mig både dättre och sämre, men jag har kommit fram till att gå i skolan skulle vara så olidligt så en vilodag gör mig helt rätt. Sov till 12, åt långsamt frukost, tog ett superbad, och nu sitter jag här innan jag äter en till frukost.
Pappi fyller år idag, men istället för att gå ut på returang med resten av min familj måste jag gå på ett möte om mitt sommarjobb... Eller eventuella sommarjobb eftersom min föredetta chef sagt att han inte kan lova mig någonting. Vet inte varför han bjudit in massa nya om han inte kan vara säker på att de som jobbat där i flera år, som är mest erfarna av alla ledare han kan hitta, kan få något jobb? Han bryr sig inte så mycket om att man ska vara ledare i klubben eller ens medlem. Förra sommaren tog han en tjej helt utifrån som fick vara huvudledare, men den enda motiveringen att hon är ett år äldre än mig... Vi får se hur det går ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0