17 Februari

Fortfarande sjuk :( Hade egentligen kunnat gå till skolan idag, men bestämde mig för att en dag till skunde inte skada! Sov länge igen, såå sköönt. Känne mig dock lite lat eftersom jag bara varit i skolan en dag denna vekan, förrutom provet då, sen går jag nog imorgon, sen är det lov liksom ^^ Jag måste till skolan imorgon förresten, ska ha med mig lite böcker hem över lovet. Känns bättre att de är här än i skåpet, även om jag antagligen inte kommer plugga ett skit. Tanken som räknas ju ;)



Mötet igår var helt okej. Lite nya saker, men det mesta är och kommer vara som vanligt. Känns dock lite lustigt att tänka på Juni/Juli redan nu i svinkalla Februari. Men det inger ett hopp om framtiden. Tiden kommer ändå gå så himla fort, vips så är det sommarlov liksom.



Ikväll blire middag med familjen på nåt fint ställe. Pappi fick nöja sig med middag hemma igår, fast han fick kålpudding, det är bättre än vilken resturang som helst! Fick dock lite klädpanik en stund sen, men en snabb koll i graderoben lugnade mig då jag har en del kläder som jag aldrig ens använt.


Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0