18 Februari

Gick till skolan på morgonen, men åkte hem ganska snabbt igen. Jag har iallafall hämtat min dator som blivit systemåterställd, jag är så glad över att fått tillbaka den, men allting är ju borta så jag måste sitta och installera spotify och webläsare.


Fredag, ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Har ju varit sjuk hela veckan, så jag orkar nog inte gå ut, men jag har inget godis så att stanna hemma skulle suga ganska hårt.


Vet inte hur man ska tyda min psykiska hälsa, sitter och spelar Oasis hela tiden, jag har fan aldrig lyssnat på dem. Men när jag sitter och halvskriker "Stop Crying Your Heart Ouuuuuuuuuuuuuut" känns det faktiskt helt rätt. Men jaja, jag håller väl på att bli en dramatiskt indierockare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0