20 Februari

Varit hur pigg som helst under dagen, gick upp tidigt och allt, men nu efter middan så är jag helt slut. Var ute och körde idag, vi skulle åka och fixa en soffa till pappas bibliotek så jag körde till ett köpcentrum en bit härifrån. Det var första gången han åkte med och jag tror han var ganska imponerad.


Hem och laga middag. Så jävla gott, men jag är helt sjukt mätt. Börjar nog bli frisk, fast är fortfarande redigt seg. Låg iofs uppe till 3.30 och kollade på Rosemary's Baby inatt. Precis läst klart boken och tänkte att det var lika bra att se filmen också. Så farligt läskig kan jag ju inte säga att den var. Det som skrämmer mig mest i skräckfilmer är när grejer hoppar fram, och eftersom jag läst boken så vet jag ju vad som händer hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0